Monday, April 15, 2013

MEMPERGUNAKAN UMNO

  ( Sumber: AFTERDARK ) Kami didalam Watchers Group sebenarnya percaya bahawa sistem demo... thumbnail 1 summary
 

Kami didalam Watchers Group sebenarnya percaya bahawa sistem demokrasi, sosialis, komunis, kapitalis dan lain-lain ideologi kenegaraan yang wujud masa kini akan digantikan oleh sistem khalifah Islam suatu masa nanti kerana itulah yang termaktub dalam jadual kejadian akhir zaman.

Malahan saya pun berpendapat bahawa kesemua parti politik di Malaysia termasuk UMNO dan PAS akan lenyap juga suatu masa nanti iaitu apabila kesemua orang melayu akhirnya bersatu di bawah panji hitam.(InsyaAllah).

Itu persoalan yang saya yakin pasti akan berlaku di masa akan datang apabila sistem khalifah tersyiar semula di seluruh dunia selepas kemenangan Imam Mahadi menumpaskan As-Sufyani.

Tapi kata kunci nya di sini ialah semua itu akan berlaku di MASA AKAN DATANG.. Iaitu mudah-mudahan ketika anak-anak kecil dizaman kita telah membesar. Mudah-mudahan mereka akan menikmati masa depan yang gemilang, akidah yang cemerlang dan hidup aman makmur di bawah khalifah Islam itu.

Cuma kita perlulah pula memikirkan apa sumbangan kita kepada anak-anak kita.

Jika anda yakin NWO bakal tiba, jika anda yakin As-Sufyani bakal menjelma dan jika anda yakin bahawa pilihanraya ini adalah pilihanraya dalam konteks akhir zaman, maka tidak dapat tidak kita harus menerima hakikat bahawa sehingga sampai masanya Imam Mahadi dibaiah'kan maka masa depan mendatang ini akan menjadi agak suram.
Di dunia arab sudah berlaku kebanjiran darah di merata-rata, di seluruh dunia ekonomi semakin tenat, matahari yang memancarkan panas sehingga mengubah cuaca, kejatuhan nilai dollar yang bakal menyebabkan inflasi, kekurangan makanan yang akan membawa kebuluran dan lain-lain.

Di negara kita pula sekiranya Luciferian memerintah maka akan berhamburan arak dan judi di setiap kampung dan bandar, tumbuhlah gereja dan pusat maksiat di merata-rata dan akan mendaratlah paderi dari Indonesia, Filipina dan Eropah yang akan menghulurkan umpan untuk cuba memurtadkan anak-anak kita.

Saya rasa tugas kita sebagai ibu bapa adalah melakukan apa yang terdaya untuk memastikan bahawa sesuram mana pun kejadian yang bakal menjelma, maka haruslah anak-anak kita masih berpeluang untuk mempertahankan perkara yang paling penting iaitu AKIDAH mereka.

Terdapat penyokong pembangkang yang mengatakan bahawa pemerintahan negara kita adalah Thagut.
Saya tahu ramai penyokong pembangkang berpegang kepada definisi thagut oleh Ulama Syria iaitu Dr Wahbah az Zuhaili (ulama yang sama mengatakan bukti video tak boleh pakai). Dr Wahbah mendefinisikan thagut kepada 9 perkara iaitu
  1. Perjuangan yang mempunyai kepentingan
  2.  Perjuangan yang bertujuan tertentu selain daripada Allah
  3.  Perjuangan yang bersifat material
  4.  Perjuangan yang bertujuan memuaskan nafsu dan kemahuan, redha dengan keraguan syaitan
  5.  Perjuangan meninggikan ketuhanan selain daripada Allah, atau perjuangan menegakkan penyembahan kepada makhluk dan dunia
  6.  Perjuangan yang membantu dan bekerjasama dengan golongan kuffar
  7.  Perjuangan yang menggilakan untuk mendapat hasil dan mengaut untung
  8.  Perjuangan yang didasari dengan tujuan kebanggaan dan kemegahan
  9.  Perjuangan yang berdiri di atas keyakinan dengan kemampuan diri sendiri tanpa mengharap kuasa Allah
  10.  Perjuangan yang menyerlahkan kemasyhuran dan populariti
Kalau berdasarkan pendapat Dr Wahbah az Zuhaili maka kerajaan yang thagut merujuk kepadaan kerajaan yang berjuang atas faktor duniawi. Pada pendapat saya definisi 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, dan 10 itu bolehlah disinonimkan dengan KORUPSI, NEPOTISMA DAN KRONISMA yang dilaung-laungkan oleh pembangkang.

Tiga penyakit duniawi ini memang penyakit dalam UMNO.

Tetapi di akhir zaman seperti 2013 ini masalah KORUPSI, NEPOTISMA DAN KRONISMA bukanlah satu-satunya perkara yang mengancam kemaslahan umat Islam. 
Terdapat ancaman lain yang lebih thagut daripada KORUPSI, NEPOTISMA DAN KRONISMA. Oleh itu dalam hal ini maka harus juga kita melihat makna taghut dari segi literalnya selain dari taghut mengikut persepsi Dr Wahbah az Zuhaili.

Jika kita melihat makna perkataan thagut dari persepsi literalnya, didapati bahawa maksud thagut secara literal adalah merujuk kepada perbuatan yang menyimpang daripada akidah. Ini kerana antara maksud thagut yang asal adalah
  1. Al-Kahin iaitu bomoh dan dukun yang meminta bantuan dari makhluk selain dari Allah,
  2.  perbuatan para jahiliyyah yang menyebah berhala dan meminta kemenangan daripadanya.
  3.  apa-apa perbuatan yang menyembah tuhan selain Allah (Tafsiran Malik ibn Anas oleh Ibn ABi Hatim.)
  4.  Thagut pemerintah apabila mencipta undang-undang yang tidak diizinkan Allah (Tafsir al-Imam Ibn Jarir al-Tabari; Tafsir al-Qurtubi; Tafsir Ibn Kathir)
Berdasarkan maksud literal thagut di atas, saya berpendapat bahawa thagut itu pada maksud literalnya adalah lebih merujuk kepada bahaya kepada AKIDAH iaitu menyekutukan Allah samada melalui amalan ilmu ghaib yang meminta bantuan kepada makhluk halus, atau akibat kepercayaan bahawa terdapat tuhan yang selain dari Allah.

Oleh itu Jelas sekali bahawa falsafah PLURALISM yang didukung oleh PKR dan DAP adalah thagut secara literal.
Thagut juga bermaksud mencipta undang-undang yang tidak diizinkan Allah. Ini bermaksud bahawa pemerintah telah mewujudkan undang-undang yang membenarkan perkara yang jelas haram. Dalam hal ini penyokong pembangkang telah berhujah bahawa kerajaan UMNO adalah thagut kerana tidak melaksanakan undang-undang hudud.
Ingin saya jelaskan disini bahawa "kegagalan menghukum menurut hudud" adalah berbeza dengan "mencipta undang-undang yang tidak diizinkan Allah". Ini kerana mencipta undang-undang yang tidak diizinkan Allah bermakna mencipta undang-undang menghalalkan atau me'legal'kan perbuatan yang haram.

Walaupun tidak dapat dinafikan bahawa UMNO gagal menghukum pesalah di Malaysia mengikut hudud namun UMNO tidak pernah mencipta undang-undang me'legal'kan perkara yang haram. Ya memang benar di Malaysia undang-undang kita hanya mendenda atau memenjarakan penzina sedangkan didalam hudud sepatutnya disebat atau direjam. Tapi UMNO tidak pula mencipta undang-undang membenarkan zina dilakukan. Begitu juga dengan murtad, memang UMNO gagal membunuh manusia murtad seperti Lina Joy, tetapi tidak pula ada undang-undang membenarkan orang Islam di Malaysia murtad.

Di Malaysia perkara yang salah adalah tetap salah. Cuma hukuman yang dijatuhkan tidak selari dengan kehendak Islam. Atas kekhilafan pemerintah inilah maka penyokong PAKATAN menuduh UMNO dan orang UMNO sebagai tidak Islam. Confirm tak masuk syurga dan kalau sembahyang pun tak dapat pahala.

Walaup bagaimanapun minda penyokong Pakatan gagal memproses akibat dan mudarat yang bakal menimpa sekiranya pemerintah Malaysia adalah pendokong LBGT, PLURALISMA, DAN LIBERALISMA.
Dibawah pemerintah yang melaksanakan PLURALISMA, maka peruntukan undang-undang anti murtad akan lenyap. Para pendakwah kafir harbi akan bebas bergerak kehulu-kehilir menyebarkan bible kepada anak-anak muda dan berhujah bahawa ada Tuhan selain dari Allah. Begitu juga dengan pendakwah syiah yang akan menghasut golongan muda mengatakan  di dalam Islam terdapat mazhab yang diterima selainn daripada Ahli Sunnah Wal Jemaah. Dibawah pluralism, kes-kes ajaran sesat seperti Ayah Pin dan Al-Arqam dan lain-lain tidak boleh lagi diberkas dan disekat oleh penguatkuasa. Kes kes seperti Lina Joy tidak lagi kedengaran di Mahkamah, bukannya kerana tiada lagi kes murtad tetapi kerana murtad adalah 'legal' disisi undang-undang dan tidak lagi boleh didakwa di mahkamah.

Di bawah fahaman LIBERALISMA, adalah sukar untuk kita menghalang anak-anak kita daripada terdedah kepada fahaman-fahaman yang merosakkan fikiran. Rancangan televisyen, internet dan media cetak yang sekarang ini sudah dikuasai manusia gila duit (eg: Astro) akan semakin menggila dengan MTVnya, budaya kuningnya dan maksiat kerana tidak lagi disekat rancangan yang tidak bertapis atas alasan kebebasan media dan kebebasan bersuara. Daripada segi politik tiada lagi halangan kepada musuh-musuh Islam daripada berkeliaran bebas didalam Malaysia atas alasan "Hak Asasi Manusia". Malahan dari segi ekonomi Liberalisi bermakna kapitalis dari negara luar akan bebas menjual apa jenis barangan di Malaysia dan mengambil-alih syarikat negara kita.

Secara ringkasnya, di LIBERALISMA wang adalah penentu segalanya dan kapitalisma adalah mutlak tanpa sekatan.

Begitu juga dengan LBGT (LESBIAN, BISEKSUAL, GAY, TRANSGENDER). Bagaimanakah PAS hendak menghalang maksiat dilakukan sekiranya pengamal seks bebas dan seks songsang dilindungi oleh undang-undang untuk menonjolkan diri serta mempromosikan gaya hidup mereka?

Ingin sekali saya bertanya kepada pemimpin dan penyokong PAS, dimanakan logiknya keinginan mereka hendak melaksanakan undang-undang islam di negara dimana kaum nabi Lut (LBGT), kafir harbi (Pluralism) dan Munafikun (Liberalism) akan dilindungi oleh pemerintah dan sistem undang-undangnya?

Bukankah apabila pemerintah yang baru menggubal undang-undang melindungi hak LBGT, Liberalism dan Pluralism, maka itu adalah taghut secara literal kerana mencipta undang-undang yang tidak diizinkan Allah?"

Walaupun UMNO telah melaksanakan sistem demokrasi namun setakat yang saya tahu belum ada lagi kesepakatan ijmak ulama seluruh dunia mengatakan sistem melantik pemimpin melalui undian itu haram. Dan memang di negara kita belum lagi dilaksanakan hudud tapi kerajaan belum pula pernah 'mencipta undang-undang' menghalalkan sesuatu yang haram. Jadi walaupun saya tidak menafikan pendapat bahawa sistem demokrasi harus digantikan (insyaAllah marilah kita berdoa bersama) dengan sistem kekhalifahan namun setakat ini keadaan kita masih okay lagi.. not that bad lah bak kata orang putih.

Orang Islam masih boleh melaksanakan rukun iman 6 perkara dan rukun Islam 5 perkara. Anak muda LBGT walaupun wujud tapi masih ngeri nak menonjol, pendakwah Jesuit pun masih bergerak secara bersembunyi (kerana phobia UMNO dan Hassan Ali) dan Ananda Krishnan di Astro masih terpaksa makan hati berulam jantung kerana kandungan Astro masih bertapis.

Keadaan yang "not that bad" itulah yang pada pendapat saya harus kita pertahankan sementara menunggu kebangkitan sistem khalifah di seluruh dunia. Jika kita berlepas tangan atau terpedaya dengan menifesto bukan janji para Luciferian tu, percayalah bahawa NWO bakal datang sepantas kilat untuk menjadikan negara ini "extremely bad" kepada semua orang islam samada tua, muda hatta anak-anak kecil yang tidak berdosa.

Jika kita tidak cuba menentang atau memperlahankan kesan NWO itu ke atas Malaysia, maka yang akan paling terasa kesannya adalah anak-anak kita. Salahkah kita sebagai orang Islam cuba berusaha menentang serta memperlahankan kesan NWO? Bukankan menjaga masa depan anak-anak kita itu adalah amanah ke atas kita sebagai ibu bapa?

Ingin saya jelaskan bahawa jika UMNO itu thagut menurut persepsi Dr Wahbah az Zuhaili kerana penyakit KORUPSI, KRONISMA DAN NEPOTISMA (KKN). Maka PAKATAN itu berkali ganda lebih thagut dari segi literal kerana PAKATAN itu jelas membawa fahaman LBGT, LIBERALISMA DAN PLURALISMA (LLP).

At least penyakit KKN didalam UMNO sudah semakin sembuh akibat tekanan berterusan daripada ahli akar umbi UMNO dan serangan pembangkang. Jadi maksudnya UMNO itu bila ditempeleng masih boleh belajar dan diajar. Di dalam pembangkang pula virus LLP semakin ditempeleng semakin kurang ajar pula jadinya. Makin lantang protes oleh penyokong mereka sendiri menentang penggunaan kalimah Allah oleh kafir harbi, semakin menjadi-jadi Anwar Ibrahim dan anaknya mempromote Pluralism. Dato Nik Aziz pula bila semakin dikritik supaya jangan ikutkan kehendak DAP, semakin pula dia memanjakan kesemua kafir harbi tu.

So, Silalah pilih yang mana lebih membahayakan akidah dan moral anak-anak kita.

KORUPSI, KRONISMA DAN NEPOTISMA

atau

LBGT, LIBERALISM DAN PLURALISM

Bagi tujuan PRU 13 ini kami di Watchers Group tidak juga menganggap diri kami "menyokong" UMNO kerana terdapat sekurangnya 4 orang senior saya (termasuklah Imam Ali dari Kedah.. Ehem.. Marah dia kalau baca entri ni) yang secara peribadinya masih kuat bersentimental value dengan PAS. Namun untuk tujuan PRU-13 ini kami bersetuju bahawa hanya UMNO yang masih boleh 'dipergunakan' oleh orang melayu Islam di malaysia untuk memperlahankan kemasukan NWO di Malaysia (Oleh itu Imam Ali dan lain-lain penyokong PAS di Watchers Group tahun ni dengan muka kelat akan pangkah calon mesra UMNO.. Hahaha).

Oleh itu, sekiranya ada orang bertanya kepada anda parti mana yang akan anda sokong maka jawablah seperti dibawah.
"Saya tak sokong, tapi tahun ini saya akan 
MEMPERGUNAKAN UMNO 
untuk menentang New World Order"

Selamat mengundi.. Selamat Mempergunakan UMNO.. Selamat Berjuang Menentang NWO.

Semoga suatu masa nanti di masa mendatang penyokong PAS dan penyokong UMNO akan bersatu mempertahankan yang hak dan menentang yang batil.

Lepas tu bila mereka dah bersatu barulah kita "PERGUNAKAN" kedua parti ini untuk membentuk kumpulan baru berjuang dibawah bendera yang sama yang berwarna hitam tu.

Bila dah bersatu di bawah tujuan yang sama.. maka sila bubarkan UMNO dan PAS.

"Berfikir tanpa kotak"

Ar Ra'isul Mutakallim, Tabligh Ki Zabaan (Lidah Tabligh) Hadrat Maulana Umar Palanpuri Rahmatullahu 'alaihi berkata: "Orang yang kuat adalah orang yang sanggup bertahan dalam arus kerosakan. Orang yang lebih kuat adalah orang yang sanggup melawan arus kerosakan. Namun orang yang paling kuat adalah orang yang sanggup merubah arah arus kerosakan hingga menjadi akannya arus kebaikan.”

“Dajjal bersama tenteranya mempunyai kekuatan yang amat istimewa dan amat tersusun. Begitu juga Yakjuj dan Makjuj membuat huru-hara di seluruh dunia. Kehebatan mereka tiada siapa yang dapat melawan dan orang beriman berundur dengan hanya makan zikir dan tasbih."

"Allah zahirkan kudratnya hanya dengan labah-labah yang kecil dijadikan asbab untuk menggigit tengkuk-tengkuk mereka hingga mati. Mayat mereka begitu busuk diseluruh dunia. Orang beriman tidak tahan terus berdoa pada Allah. Allah ta'ala hantarkan hujan dan banjir menghanyutkan mereka ke laut. Inilah yang akan berlaku di akhir zaman nanti."

"Amalan dakwah memisahkan hak dan batil seperti air menghanyutkan sampah dari emas dan logam-logam yang lain. Namun pekerja² agama jika wujud cinta dunia dalam hati mereka seperti emas dan disaluti logam-logam lain, maka banyak masalah yang akan timbul.”