Saturday, August 24, 2013

R4BIA: LAMBANG TANGAN SIMBOL KUASA DEMONIK

PESANAN UNTUK UMMAH: Jauhilah samasekali dari musuh² kita dibawah Pakatan Judeo-Kristian ... thumbnail 1 summary


PESANAN UNTUK UMMAH: Jauhilah samasekali dari musuh² kita dibawah Pakatan Judeo-Kristian (Yahud & Nasrani) yang sering menggunakan simbolisma² terahsia dari sihir² sigil Iblis & Syaitan dalam agenda perjuangan mereka untuk memesongkan kita.

Saya terlihat semalam pada feed Ustaz Noor Derus melalui Amer Hamzah mengenai kepentingan mengingatkan semula sesama kita tentang agenda Color Revolution yang nampaknya sedang digerakkan semula oleh mereka² yang berkepentingan. Dalam sekelip mata saya lihat sudah dipenuhi dengan lambang² tangan dajjal. Dengan segala kelemahan pada diri saya, saya ingatkan saudara-saudari yang saya kasihi supaya berwaspadalah dalam zaman yang penuh dengan tipudaya ini. Kita sedang berhadapan dengan musuh² yang tersangat licik permainan mereka, dan segala kekuatan sedang dicatur untuk menyusun supaya umat Islam berbunuhan sesama sendiri, dan lebih banyak negara² Islam akan tumbang.

Sekiranya kehebatan anda dalam urusan agama dan akal fikiran menjadi penghalang bagi menerima teguran & pesanan sesama Muslim, maka itulah yang dikehendaki oleh mereka.. Bersatu padulah dan berkasih sayanglah sesama saudara kita yang seagama sebelum nasi menjadi bubur. Kita tidak akan dapat menyelesaikan masalah dengan turun berdemonstrasi dan berperang sesama sendiri, melainkan kita kembali bermuhasabah tentang kesilapan² yang telah kita lakukan.

Simbol atau lambang tersembunyi adalah perantara kekuatan yang digunakan pengikut aliran sesat untuk memohon bantuan kekuatan jahat dalam dunia ghaib dan pemujaan setan. Tetapi penggunaannya lebih berkesan jika dalam bentuk tiga dimensi. Simbol digunakan orang untuk menarik perhatian kuasa² gelap. Sebagian besar dari kita belum sepenuhnya menyedari kekuatan misterius dari simbol-simbol yang disalahgunakan. Dan anda juga tidak dapat merubah keadaan dengan membantu budaya² simbolisma yang sedang disusun sebagai rasukan mantra kegilaan terhadap ummah.

Semakin hari kita lihat umat Islam semakin ghairah memaki-hamun, mencaci-cerca, kafir mengkafir serta laknat melaknati sesama kita. Sedarilah saudara-saudari bahawa ini akan hanya mengundang lebih banyak bala bencana keatas kita dalam masa yang terdekat.

Ketahuilah kita sedang berhadapan dengan musuh² yang sejak turun temurun, zaman berzaman menjadi penyembah-penyembah Iblis dan Syaitan. Setiap langkah yang mereka ambil adalah berinspirasikan bisikan² jahat seteru kita yang nyata dalam tersembunyi. Setiap hari diseluruh dunia upacara² & ritual² penyembahan Iblis & Syaitan ini diadakan semakin hampirnya kita pada saat² yang getir dalam hayat ummah kita..

Ketahuilah sihir sigil adalah sihir yang digunakan oleh para penganut aliran Satanik. Sihir sigil merupakan sebuah sihir yang menggunakan simbol-simbol tertentu (simbol yang digunakan oleh aliran satanilk) agar mampu dilihat oleh mata kasar.

Sesiapa yang membuat salah satu daripada isyarat tangan ini walaupun tanpa niat sudah memadai bagi Iblis dan bala tenteranya untuk bergelak ketawa.Syaitan dan Iblis tidak memerlukan bagi anda memasang niat-niat tertentu. Cukup bagi mereka dengan anda mengikut-ikut telunjuk mereka secara tanpa disedari atau bawah sedar sudah menjadi kabar gembira bagi mereka.

Istilah SIGIL berasal dari sigillum Latin, meskipun mungkin juga terkait dengan סגולה Ibrani (segulah arti “kata, tindakan, atau bahan untuk kesan spiritual”). Sigil mungkin memiliki bentuk abstrak, bergambar atau semi-abstrak. Penggunaan masakini berinspirasikan dari tradisi turun-temurun ilmu² sihir kuno. Sihir sigil lambang tangan rabia ini dengan pelbagai mantra pemujaan Iblis, Jin & Syaitan ini turut termaktub dalam kitab sihir kuno Arab AL AZIF.


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=389263677862298&l=5f07ae1215

Pakar ahli otak mengatakan, bahwa paparan gambar, bentuk, dan warna tertentu itu mampu mempengaruhi otak kita, khususnya otak bahagian reptilian (naluri), sehingga secara naluriah otak kita bekerja cenderung menggunakan naluri haiwani. Maknanya, pemikiran kita lebih bersifat emosional, tidak mementingkan rasional, atau baik dan buruknya. Mereka yang pakar dalam segala cabang ilmu ini akan sentiasa menggabungkan pelbagai medium ini untuk melemahkan ummah.

Pemikiran emosional akan menyebabkan seseorang merasa hal-hal yang difikirkan dan yang dirasakannya itu berasal dari dirinya sendiri, meski kenyataan pemikiran nya itu hasil dari pelbagai pengaruh lingkungan dan kawalan bawah sedar yang membentuknya, kerana itu pada hari ini tersangat ramai dari kita yang hidup dalam penafian akan hakikat ini.

Namun apabila diukur pada jatidiri kita sebagai ummah serta pembantaian yang dilakukan terhadap umat Islam sejagat, maka jelaslah kita sudah jauh menyimpang dari keperibadian sebuah ummah yang dinyatakan sebagai sebaik-baik umat yang dilahirkan untuk manusia seluruh alam. Semoga ALLAH 'Azza wa Jalla memberi kita taufiq dan inayah untuk kembali pada jalanNYA yang benar.

"Berfikir tanpa kotak"

Ar Ra'isul Mutakallim, Tabligh Ki Zabaan (Lidah Tabligh) Hadrat Maulana Umar Palanpuri Rahmatullahu 'alaihi berkata: "Orang yang kuat adalah orang yang sanggup bertahan dalam arus kerosakan. Orang yang lebih kuat adalah orang yang sanggup melawan arus kerosakan. Namun orang yang paling kuat adalah orang yang sanggup merubah arah arus kerosakan hingga menjadi akannya arus kebaikan.”

“Dajjal bersama tenteranya mempunyai kekuatan yang amat istimewa dan amat tersusun. Begitu juga Yakjuj dan Makjuj membuat huru-hara di seluruh dunia. Kehebatan mereka tiada siapa yang dapat melawan dan orang beriman berundur dengan hanya makan zikir dan tasbih."

"Allah zahirkan kudratnya hanya dengan labah-labah yang kecil dijadikan asbab untuk menggigit tengkuk-tengkuk mereka hingga mati. Mayat mereka begitu busuk diseluruh dunia. Orang beriman tidak tahan terus berdoa pada Allah. Allah ta'ala hantarkan hujan dan banjir menghanyutkan mereka ke laut. Inilah yang akan berlaku di akhir zaman nanti."

"Amalan dakwah memisahkan hak dan batil seperti air menghanyutkan sampah dari emas dan logam-logam yang lain. Namun pekerja² agama jika wujud cinta dunia dalam hati mereka seperti emas dan disaluti logam-logam lain, maka banyak masalah yang akan timbul.”