Sunday, January 8, 2012

American, British, Israeli and Iranian Warships Sailing Towards Confrontation

by Washington's Blog Global Research, January 7, 2012 Tensions Between U.S., Israeli, British and Iranian Warships ... thumbnail 1 summary
by Washington's Blog

Global Research, January 7, 2012

Tensions Between U.S., Israeli, British and Iranian Warships


The U.S. and Israel are conducting their largest-ever joint warfare exercises near Iran. And see this.

England is sending its most advanced ship – the HMS Daring – to the region.
Only days after finishing its last wargames in the Strait of Hormuz, Iran has announced another set of wargames in February.

What Could Go Wrong?


Looking behind the headlines:


The people pushing for war against Iran are the same neocons who pushed for war against Iraq. See this, this and this.


China and Russia have warned that attacking Iran could lead to World War III.


The sinking of the USS Maine, the Gulf of Tonkin incident, and other justifications for past wars have turned out to be false.


A number of high-level intelligence officials and politicians have said that the U.S. would fake a provocation and blame it on Iran as a casus belli.


War against Iran was planned at least 20 years ago.


The U.S. has been claiming for more than 30 years that Iran was on the verge of nuclear capability (and the U.S. apparently helped fund the Iranian nuclear program.)




The war against Iran has already begun. See this and this.

What could possibly go wrong?



"Berfikir tanpa kotak"

Ar Ra'isul Mutakallim, Tabligh Ki Zabaan (Lidah Tabligh) Hadrat Maulana Umar Palanpuri Rahmatullahu 'alaihi berkata: "Orang yang kuat adalah orang yang sanggup bertahan dalam arus kerosakan. Orang yang lebih kuat adalah orang yang sanggup melawan arus kerosakan. Namun orang yang paling kuat adalah orang yang sanggup merubah arah arus kerosakan hingga menjadi akannya arus kebaikan.”

“Dajjal bersama tenteranya mempunyai kekuatan yang amat istimewa dan amat tersusun. Begitu juga Yakjuj dan Makjuj membuat huru-hara di seluruh dunia. Kehebatan mereka tiada siapa yang dapat melawan dan orang beriman berundur dengan hanya makan zikir dan tasbih."

"Allah zahirkan kudratnya hanya dengan labah-labah yang kecil dijadikan asbab untuk menggigit tengkuk-tengkuk mereka hingga mati. Mayat mereka begitu busuk diseluruh dunia. Orang beriman tidak tahan terus berdoa pada Allah. Allah ta'ala hantarkan hujan dan banjir menghanyutkan mereka ke laut. Inilah yang akan berlaku di akhir zaman nanti."

"Amalan dakwah memisahkan hak dan batil seperti air menghanyutkan sampah dari emas dan logam-logam yang lain. Namun pekerja² agama jika wujud cinta dunia dalam hati mereka seperti emas dan disaluti logam-logam lain, maka banyak masalah yang akan timbul.”