Tuesday, February 19, 2013

FASA AKHIR KUASA PENUH JESUIT KABBALAH KEATAS GEREJA VATICAN (BHG 1)

STATUE OF RESURRECTION Konspirasi dibalik Gereja Vatican. Dengan persaraan mengejut Paus ... thumbnail 1 summary

STATUE OF RESURRECTION

Konspirasi dibalik Gereja Vatican. Dengan persaraan mengejut Paus Benedict XVI, persiapan terakhir sedang berjalan bagi menyambut ketibaan Paus Terakhir seperti "diramalkan" bakal menerima gelaran keramat Pope Peter the Roman II: Pembuka jalan seterusnya untuk kemunculan al Masihud Dajjal LaknatuLlah. 
Perhatikan salib yang dipegang Paus John Paul II. Perhatikan baik-baik, dan Anda akan menyadari bahwa salib itu bukanlah salib yang biasa digunakan orang Kristian seperti gambar di bawah. Salib yang dipegang Paus John II dikenal sebagai “Salib Bengkok”. Apa ertinya?
Untuk menjawab pertanyaan tersebut, mari kita merujuk kepada seorang pengarang Katolik Roma, Piers Compton, menulis dalam bukunya, “The Broken Cross: Hidden Hand In the Vatican”Channel Islands, Neville Spearman, 1981.

Salib Bengkok adalah “suatu lambang yang menakutkan, digunakan oleh satanis (penyembah setan) pada abad ke 6 yang telah dihidupkan kembali pada masa Vatican Dua. Ini adalah salib bengkok, yang padanya dipertunjukkan suatu figur Al-Masih yang disimpangkan, yang mana tukang sihir pada Abad Pertengahan telah menggunakannya, pada kitab Injil diistilahkan ‘Tanda Beast’. Tidak hanya Paul VI, tetapi para penggantinya, dua John Paul, membawa benda tersebut dan memegangnya untuk dipuja-puja oleh jemaah yang tidak pernah memahami bahwa itu mewakili Dajjal.” (hal. 72). Pada halaman 56, Compton mencetak gambar Paus John Paul II memegang salib bengkok ini, seperti gambar di kiri atas. 

Oleh karena itu, Paus John Paul II sebenarnya memberitahukan semua penyembah setan di seluruh dunia bahwa ia bukanlah Paus Katholik, tetapi Paus yang mengembang tugas untuk mewujudkan New World Order (Tatanan Dunia Baru) berdasarkan rencana-rencana zionis. Hal ini juga dibahas oleh Malachi Martin dalam “The Keys to This Blood”.

Seperti Anda lihat, salib Paus John Paul II yang dipegang menghadap jemaah, bukanlah salib biasa, tetapi salib bengkok satanis! Salib Bengkok diciptakan oleh satanis untuk melukiskan Dajjal! Segera, Anda akan melihat kemunculan seorang pemimpin global, yang mengaku sebagai Al-Masih, Mesiah Yahudi, dan seorang yang ditunggu-tunggu dalam semua agama besar.

Padahal dia adalah Al-Masih palsu, dialah Masihud Dajjal. Kemudian, segera sesudah itu, seorang pemimpin agama akan maju kemuka untuk membantu Dajjal; pemimpin keagamaan ini akan memiliki kuasa ajaib seperti Dajjal. Pemimpin agama itu adalah Paus yang diangkat dari kalangan Freemason.

New World Order meminta pemimpin agama global ini sebagai Paus Katolik Roma, dan pasti, John Paul II menggunakan Salib Bengkok Satanis ini adalah berkaitan dengan rencana tersebut. Jika Paus Yohanes Paulus II adalah yang maju untuk membantu Al-Masih Palsu itu, maka Anda akan mengetahui hakikat dari Paus ini dan hakikat dari Gereja Katholik Roma keseluruhannya.

Paus Matahari
Musyrikin Babilonia memuja matahari sebagai dewa, dan musyikin Roma juga memuja matahari. Gereja Katolik Roma, dengan bantuan Konstantin, mengubah hari kebaktian dari hari Sabtu ke Minggu (Sunday=hari Matahari) dan biasanya menggunakan lambang dan gambaran matahari. Pada hari itu, para hakim dan semua penduduk kota dibiarkan beristirahat dalam rangka memuliakan matahari.
Naskah kuno Justinianus mengatakan bahwa pada hari yang digunakn untuk memuliakan matahari, dibiarkanlah para hakim beristirahat, dan dibiarkan semua tempat kerja tertutup. Namun di negeri itu, orang-orang yang terlibat dalam pertanian boleh dengan bebas dan dengan sah melanjutkan pekerjaan mereka; sebab biasanya pada hari berikutnya itu tidak terlalu bagus untuk menanam anggur.
Shamash Tablet
Di sebelah bawah ini adalah suatu tablet dari awal abad ke 9 SM yang melukiskan Dewa Matahari Babilonia, yang bernama Shamash, duduk di sisi kanan, memegang lencana kekuasaannya, sebuah tongkat dan cincin, dan raja dengan dua penjaga pada sisi kiri. Di tengah, pada suatu altar, adalah matahari dengan 4 sinar utama ditambah dengan sinar yang berombak kecil di antara sinar-sinar utama itu.

Kepausan merupakan lembaga yang dibangun para masonik. Mereka adalah tukang batu yang telah menolak untuk mengakui Ismail sebagai keturunan Nabi Ibrahim, yang darinya lahirlah petunjuk agung, Nabi Muhammad SAW. Kepausan telah dengan angkuh menghina manusia kudus pilihan Allah, Nabi Muhammad SAW.

SAINT PETER SQUARE: KUIL MATAHARI
“Thou art Peter and upon this rock, I will build my Church….”
Akhirnya, tidak ada keselamatan di luar Islam. Tidak ada agama yang diakui Allah, kecuali Islam. Masuklah ke dalam Islam, maka anda terselamat dari para pengkhianat Allah.

Bangunan St. Peter Square semakin memperjelas akan siapa yang disembah oleh pihak Kristian. Obelisk yang diletakkan di tengah-tengah bangunan melingkar itu merupakan simbol penyembahan kepada setan. Obelisk juga merupakan simbol penyembahan kepada Dewa Matahari, yang juga merupakan ajaran setan. Ini menjelaskan juga mengapa kaum Kristian mengganti hari Sabath dengan hari pertama. Karena hari pertama adalah hari yang mereka sebut dengan hari Matahari (Sunday).Ikuti kisah lanjut di Blog Free Our Mind

Mereka juga menggambarkan Jesus yang mereka sembah sebagai jasad yang lahir pada akhir musim dingin dan awal berjayanya Matahari. Tanggal 25 Desember adalah hari yang dipercaya sebagai hari lahirnya Dewa Matahari. Maka Jesus ini seakan-akan adalah Putera dari Dewa Matahari seperti halnya Horus. Horus dipercaya sebagai putera Dewa Osiris dari isterinya, Isis, yang merupakan perempuan manusia. Mereka juga menggambarkan Jesus sebagai Putera Tuhan dari Maria, seorang perempuan manusia. Hercules juga merupakan Putera Zeus dari isterinya yang manusia.Artikel selanjutnya tentang disebalik tanggal 25 ini anda boleh membaca artikel.
Kebudayaan Yunani-Roma yang pagan telah mempengaruhi Kristian secara telak. Bahkan istilah-istilah yang mereka gunakan juga merupakan bahasa Yunani. Gambar Jesus dan para Sans (Saints/Manusia Suci) juga sering digambarkan sebagai manusia yang ada cahaya Matahari di atas kepalanya, sama seperti ummat Buddha menggambarkan Buddha, begitu juga Dewi Kwan Im.

Pada faktanya, Jesus lahir pada bulan Ilul di musim kering dan bukan di akhir Disember pada akhir musim dingin. Maka jelaslah, yang disembah puak Kristian di Gereja-Gereja bukanlah Isa Almasih, melainkan putera Iblis yang diberi nama Jesus, sebagaimana orang-orang pagan juga telah menyembah keturunan Iblis yang diberi nama Horus, Hercules, Mithra, Buddha, Baachus, Krishna, dan lain sebagainya. Kepercayaan kepada dewa-dewa hanyalah karangan Iblis yang ingin menyesatkan manusia di seluruh dunia dengan ajaran Tripartite dan paganisme.

Lihatlah simbol salib yang diagungkan ummat Kristian. Bukankah itu merupakan simbol sinar matahari? Dewa Horus juga punya simbol yang mirip dengan salib. Dewa Horus, selain dilambangkan dengan burung helang, juga terkadang dilambangkan dengan simbol matahari seperti yang ada pada album “Terbaik-Terbaik”-nya kumpulan muzik Dewa.

Semakin kita selidiki, maka semakin jelas perbezaan penyembahan berhala yang dilakukan puak Kristian, terutama terhadap Dewa Matahari. Agama Shinto di Jepun, juga merupakan penyembah Matahari. Dan banyak kebudayaan di dunia ini yang mengajarkan penyembahan kepada Matahari. Oleh sebab itu, Nabi Muhammad saw melarang kita sholat ketika matahari sedang terbit atau ketika matahari sedang terbenam. Karena matahari itu terbit dan terbenam dengan “diiringi oleh dua tanduk setan”. Adapun sholat Shubuh itu didirikan sebelum matahari terbit, sedangkan sholat Maghrib itu didirikan setelah matahari terbenam sempurna.
Tidak ada sholat yang didirikan seiringan dengan terbit atau terbenamnya matahari. Adapun ketika terjadi gerhana, ummat Islam mendirikan sholat sunnah gerhana dengan tujuan mengingatkan manusia bahwa matahari dan bulan hanyalah tanda kekuasaan Allah, maka sembahlah Allah dan jangan menyembah matahari atau bulan. Allah itulah yang menguasai dan mengatur matahari dan bulan.

Keduanya, matahari dan bulan, tunduk pada kekuasaan Allah, mereka bersujud mematuhi Allah. Maka jangan sujud kepada matahari dan bulan, akan tetapi sujudlah kepada Allah yang menciptakan keduanya dan menguasainya.

Lihatlah hari ini bahawasanya manusia telah banyak terpedaya dengan perancangan Dajjal Laknatullah ini, jangan katakan hanya di pihak Kristian sahaja yang tertipu malahan rata-rata kita yang mengaku Islam ini juga telah banyak terpesong dari akidah Islam yang sebenar sebagaimana yang di bawa oleh Baginda Rasulullah s.a.w.

Kita dimanipulasikan.
Para setan-setan memanggil ini sebagai konvensyen di seluruh dunia iblis. Dalam pidato pembukaannya ia berkata, “Kita tidak bisa menjaga orang yang hidup bertuhankan yang maha esa daripada pergi ke rumah-rumah tuhan mereka. Kita tidak bisa mencegah mereka membaca kitab-kitab dari tuhan mahupun utusan tuhan mereka dan mengetahui kebenaran. Kita bahkan tidak bisa mencegah mereka membentuk hubungan baik dengan penyelamat mereka. Begitupun mereka mendapatkan hubungan dengan para alim di antara mereka maka akan rosak kuasa kita atas mereka.

Jadi biarkan mereka pergi ke rumah-rumah tuhan mereka; biarkan mereka menikmati juadah makan malam mereka tetapi curi waktu mereka, sehingga mereka tidak punya waktu untuk mengembangkan hubungan yang nyata dengan para alim ulama mereka.

“Ini adalah apa yang saya ingin anda lakukan”, kata si setan. “Alihkan mereka daripada kebenaran yang sejati dari memelihara hubungan yang amat diperlukan sepanjang hari!” Bagaimanakah kita akan melakukan ini? “Teriak Syaitan.” Buat mereka sibuk di waktu terluang mereka dan mencipta tatacara hidup yang tak terhitung jumlahnya untuk menduduki fikiran mereka, ” dia menjawab ;

1.. Menggoda mereka untuk belanja, belanja, belanja, dan meminjam, meminjam, meminjam.

2.. Memujuk para isteri untuk pergi bekerja selama berjam-jam dan para suami untuk bekerja 6-7 hari setiap minggu, 10-12 jam sehari, sehingga mereka mempunyai gaya hidup mereka yang kosong.

3.. Jauhkan mereka daripada menghabiskan waktu bersama anak-anak mereka. Sebagai memecahkan keluarga mereka dan jadikan rumah mereka sebagai tiada jalan keluar daripada tekanan kerja!

4.. merangsang minda mereka sehingga mereka tidak bisa mendengar bahawa ‘masih ada suara kecil yang memanggil mereka.

5.. Memujuk mereka untuk memainkan radio atau pita rakaman mahupun cd tatkala saja mereka memandu …dan terus menjaga akan TV, VCR, CD ,DVD dan PC mereka terus-menerus di rumah mereka dan memastikan bahawa setiap kedai dan restoran di dunia bermain muzik yang tidak berunsur keagamaan terus-menerus. Ini akan selasai permasalaahan fikiran mereka dan memutuskan ingatan mereka kepada pencipta mereka.

6.. Isi meja kopi dengan majalah dan surat khabar. Pikulkan fikiran mereka dengan berita 24 jam sehari. Menyerang mereka saat memandu dengan carta lagu kegemaran mereka . Banjiri peti surat mereka dengan longgokan persuratan, mail order catalog, loteri, dan segala macam surat berita dan promosi percuma menawarkan produk, perkhidmatan dan harapan palsu.

7.. Tetap kurus, model cantik di majalah dan TV jadi suami mereka akan percaya bahawa keindahan lahiriah yang penting, dan mereka akan menjadi tidak puas dengan isteri mereka.

8.. Menjadikan isteri mereka terlalu lelah untuk mengasihi suami mereka di malam hari. Beri mereka sakit kepala juga! Jika mereka tidak memberikan apa yang suami mereka perlukan, mereka akan mula mencari di tempat lain. Yang akan memecahbelahkan keluarga mereka dengan cepat!

9.. Berikan mereka model pejuang untuk mengalihkan perhatian mereka dari mengajar anak-anak mereka arti pembela agama yang sebenarnya.

10.. Memberi mereka Easter Bunny sehingga mereka tidak akan berbicara tentang kebangkitan dan kuasa atas dosa dan kematian.

11.. Bahkan dalam rekreasi, biarkan mereka menjadi berlebihan … setelah mereka kembali daripada rekreasi mereka kelelahan. Jauhkan mereka terlalu sibuk untuk keluar di alam dan merenungkan ciptaan tuhan. Hantar mereka ke taman hiburan!, Kegiatan sukan, drama, konsert, dan filem sahaja.

12.. Jadikan mereka sibuk, sibuk, sibuk! Dan ketika mereka bertemu untuk persekutuan rohani, mereka akan meninggalkan dengan hati nurani bermasaalah.

13.. Bagi mereka yang menolak semua godaan televisyen dan kegiatan duniawi, sogokkan hidup mereka dengan begitu banyak alasan yang baik bahawa mereka tidak punya waktu untuk bermohon pada tuhan. Segera mereka akan bekerja dengan kekuatan sendiri, mengorbankan kesehatan mereka dan keluarga demi kebaikan penyebabnya.

” Ia akan berhasil! Pasti akan berhasil!! “

Itu hanya rencana! Setan-setan pergi dengan penuh semangat untuk tugas-tugas mereka di mana-mana menyebabkan manusia kini tidak mempunyai masa untuk Tuhan mereka atau keluarga mereka, dan mempunyai sedikit atau tidak ada masa untuk memberitahu orang lain tentang kuasa tuhan untuk mengubah kehidupan. Saya kira pertanyaannya ialah, syaitan telah berjaya di dalam perancangannya ? Anda menjadi hakim! Adakah anda “sibuk” ?

——————–
Semua ini adalah perencanaan setan untuk melekakan manusia yang ingin kepada Tuhan agar kita terus leka dibuai keseronokan ciptaan mereka hinggakan kita lupa akan kebahagiaan yang kekal abadi. Perancangan ini seterusnya akan membawa kepada kealpaan mengenai Tuhan hinggakan suatu masa manusia sudah tidak tahu hendak membezakan Tuhan dengan Dajjal yang dilaknat.

"Berfikir tanpa kotak"

Ar Ra'isul Mutakallim, Tabligh Ki Zabaan (Lidah Tabligh) Hadrat Maulana Umar Palanpuri Rahmatullahu 'alaihi berkata: "Orang yang kuat adalah orang yang sanggup bertahan dalam arus kerosakan. Orang yang lebih kuat adalah orang yang sanggup melawan arus kerosakan. Namun orang yang paling kuat adalah orang yang sanggup merubah arah arus kerosakan hingga menjadi akannya arus kebaikan.”

“Dajjal bersama tenteranya mempunyai kekuatan yang amat istimewa dan amat tersusun. Begitu juga Yakjuj dan Makjuj membuat huru-hara di seluruh dunia. Kehebatan mereka tiada siapa yang dapat melawan dan orang beriman berundur dengan hanya makan zikir dan tasbih."

"Allah zahirkan kudratnya hanya dengan labah-labah yang kecil dijadikan asbab untuk menggigit tengkuk-tengkuk mereka hingga mati. Mayat mereka begitu busuk diseluruh dunia. Orang beriman tidak tahan terus berdoa pada Allah. Allah ta'ala hantarkan hujan dan banjir menghanyutkan mereka ke laut. Inilah yang akan berlaku di akhir zaman nanti."

"Amalan dakwah memisahkan hak dan batil seperti air menghanyutkan sampah dari emas dan logam-logam yang lain. Namun pekerja² agama jika wujud cinta dunia dalam hati mereka seperti emas dan disaluti logam-logam lain, maka banyak masalah yang akan timbul.”