Saturday, February 11, 2012

Cloud seeding with Nano-bacteria

Untuk ummat Islam Malaysia yang masih lena khususnya, kalau masih tak nampak lagi dalam masa yang terdekat kita akan hubungkaitkan fen... thumbnail 1 summary
Untuk ummat Islam Malaysia yang masih lena khususnya, kalau masih tak nampak lagi dalam masa yang terdekat kita akan hubungkaitkan fenomena Chemtrails dengan teknologi Nano.. Agenda Setan Kuasa Besar merosakkan muka bumi Allah SWT, pelupusan berperingkat populasi dunia melalui teknologi yang sebegini.

Bagi mereka yang masih lena juga layan-layan lah lagu Awan Nano dan "Sifu" besar dunia hiburan tempatan M Nasir. Memang cukup bijak depa ni. Apa kaitan Chemtrails dengan AWAN NANO? 

Kalau anda masih tertanya-tanya, sah lah lembab dan telah menjadi bahan puak-puak ini. Jangan lambat sangat sedar cukup lah. Sambil ada masa ni gelak-gelak lah banyak-banyak. Bila dah terjebak baru tersedak. Jangan sampai tahap nazak sudah lah. Saya cuma nak sampai kan fakta bahawa fenomena chemtrails ni sudah pun sampai ke tempat kita itu saja. Pelbagai fenomena alam yang pelik-pelik semakin berleluasa. Yang paling menyedihkan ialah bila saya lihat respon umum dari masyarakat kita yang sering mengatakan "Hebatnya Kuasa Tuhan!!". Hello kawan, ini bukan masalah kuasa Tuhan. Kebanyakan daripada fenomena ini membabitkan usaha-usaha terancang memanipulasi hukum alam untuk maksud-maksud yang tersangat jahat.

Nak terjemah semua bahan-bahan yang ada pun sudah satu hal ini kan membentuk artikel demi artikel untuk mengutarakan fakta-fakta tentang kerosakan dan kemusnahan yang sedang dihalakan pada kita dari agentur- agentur Setan yang semakin berleluasa akhir-akhir ini membuat "homecoming" untuk ketibaan Pemimpin Besar mereka al Masihud Dajjal LaknatuLlah. Kalau tak faham doa lah moga ALLAH SWT beri kita kefahaman. Cuma jangan terus bongkak dan sombong atau terlalu gelojoh menafikan fakta-fakta yang semakin bertimbun depan mata kita tentang kerosakan dan fasad yang telah dan sedang disusun dalam segenap aspek kehidupan kita.

Ayyuhal ikhwah apa yang mampu saya buat saya buat lah. Apa yang mampu anda lakukan, lakukan lah. Moga ALLAH SWT bantu Ummat Islam kita bangun memperkukuhkan Iman dan Amal kita dalam menangani fitnah akhir zaman - Al Faedah

Chemtrails di Malaysia

Cloud seeding with Nano-bacteria

Cloud seeding with Nano-bacteria – a dangerous weapon of artificially manipulating the weather

Methods of artificial weather control are a potential weapon of war. Methods like Cloud-top seeding can confuse you and make you believe that such techniques are primitive. But such methods when integrated with nano-bacteria technologies can produce devastating effects.

Cloud-top seeding is usually performed between the temperatures of -5°C and -10°C. The greatest amount of super-cooled liquid water is usually found within this range. This corresponds to an altitude range of 15,000 to 22,000 ft depending upon location. Dropping or ejecting silver iodide flares into the growing cloud turrets dispenses seeding agent. The seeding agent is placed into the super-cooled clouds where nucleation is desired, so the updrafts in these cases are relied upon only to provide a continuing source of condensate. This delivery technique requires less anticipation on the part of those directing the seeding operations and may have a more immediate effect.

Tiny particles linked to a number of painful and sometimes deadly diseases may spread across the globe by hitching a ride in clouds, claim researchers in a recent issue of the Journal of Proteome Research. But cloud steams across the globe can also be controlled by artificial means. This means artificial clouds with nano-bacteria can be created and spread in a specific region by covert human hands.

Many coutries wary about artificial weather control by their potential adversaries are busy looking into all possibilities which can make their skies, air, soil and water dangerously polluted, compromised,biologically affected and vulnerable.

"Berfikir tanpa kotak"

Ar Ra'isul Mutakallim, Tabligh Ki Zabaan (Lidah Tabligh) Hadrat Maulana Umar Palanpuri Rahmatullahu 'alaihi berkata: "Orang yang kuat adalah orang yang sanggup bertahan dalam arus kerosakan. Orang yang lebih kuat adalah orang yang sanggup melawan arus kerosakan. Namun orang yang paling kuat adalah orang yang sanggup merubah arah arus kerosakan hingga menjadi akannya arus kebaikan.”

“Dajjal bersama tenteranya mempunyai kekuatan yang amat istimewa dan amat tersusun. Begitu juga Yakjuj dan Makjuj membuat huru-hara di seluruh dunia. Kehebatan mereka tiada siapa yang dapat melawan dan orang beriman berundur dengan hanya makan zikir dan tasbih."

"Allah zahirkan kudratnya hanya dengan labah-labah yang kecil dijadikan asbab untuk menggigit tengkuk-tengkuk mereka hingga mati. Mayat mereka begitu busuk diseluruh dunia. Orang beriman tidak tahan terus berdoa pada Allah. Allah ta'ala hantarkan hujan dan banjir menghanyutkan mereka ke laut. Inilah yang akan berlaku di akhir zaman nanti."

"Amalan dakwah memisahkan hak dan batil seperti air menghanyutkan sampah dari emas dan logam-logam yang lain. Namun pekerja² agama jika wujud cinta dunia dalam hati mereka seperti emas dan disaluti logam-logam lain, maka banyak masalah yang akan timbul.”