Saturday, June 8, 2013

DAP & GERAKAN DOMINIONISMA GEREJA KRISTIAN ZIONIST MALAYSIA

PAKATAN DAP BERSAMA GEREJA MALAYSIA ADALAH AGENDA PENGUASAAN KRISTIAN-ZIONIST KEATAS TAMPUK PEMERINTAHAN NEGARA MELALUI DOKTRIN DOMINIONI... thumbnail 1 summary
PAKATAN DAP BERSAMA GEREJA MALAYSIA ADALAH AGENDA PENGUASAAN KRISTIAN-ZIONIST KEATAS TAMPUK PEMERINTAHAN NEGARA MELALUI DOKTRIN DOMINIONISMA

Masih terlalu ramai kalangan umat Melayu Islam yang berdegil dan tidak menghidu penipuan yang nyata oleh talibarut kuasa Kristian Zionist.

1. Apa yang sedang digerakkan di Malaysia ini melalui CFM adalah sebenarnya berteraskan prinsip “Dominionism”, iaitu aliran pergerakan Kristian Konservatif yang bergiat aktif dalam bidang politik di Amerika Syarikat, ke arah pembentukan suatu negara yang dipimpin oleh samada para Kristian atau seseorang pemimpin Kristian konservatif yang menguasai sistem perundangan bible.

2. Dengan lain perkataan tidak lain dan tidak bukan, usaha untuk mengasaskan pemerintahan sistem politik beteraskan Kristian Zionism. Kalau dahulu kita mendengar tentang doktrin “Separation of State and Religion”, maka Dominionism menggabungkan Kristianiti dengan pemerintahan/pentadbiran.

3. Sejarah gelap konspirasi Kristianisasi berasas Politik Perang Salib ini dipenuhi dengan sejarah berdarah dan telah lama di dokumentasikan dengan pelbagai sumber rujukan.

4. Sejarah konspirasi berasas Politik Perang Salib sering membabitkan peranan Gereja dalam pelbagai dominasi bersama-sama agentur Zionisma Kristian-Yahudi yang mana melibatkan perancangan² penuh rahsia membabitkan kabal-kabal sulit.

5. Pergerakan penyatuan Gereja pula dijalankan juga oleh Jesuit dibawah inisiatif “Ecumenical movement” penubuhan Majlis Vatican kedua (Vatican II) dari tahun 1962-1965 bagi maksud penyatuan semua Gereja dibawah satu lembayung.

6. Para pemantau konspirasi Vatican umumnya, mempunyai banyak dokumentasi rujukan dari pelbagai sumber untuk menimbulkan keraguan yang manasabah atas pergerakan gereja di sesebuah negara.

7. Dalam keadaan senario politik yang sangat sensitif dan sentiasa bergolak, seharusnya semua pihak, khususnya Kerajaan Pemerintah, berwaspada sepenuhnya dengan kemungkinan ancaman dari campurtangan pihak asing melalui mekanisma Gereja.

8. Para ahli konspirasi telah lama mengaitkan penguasaan keatas Vatican oleh Orde Jesuit . Malah dengan perlantikan bersejarah pope yang pertama dari orde Jesuit pada 3/3/13 lepas, iaitu Pope Francis I, mereka percaya bahawa ia berhubung rapat dengan agenda New World Order di bawah satu Kerajaan Dunia yang sudah hampir masanya.

9. Pope Francis I juga turut dikaitkan dengan skandal pembabitan gereja dengan peperangan "The Dirty Wars” tajaan junta/rejim diktator General Jorge Videla (1976-1983). Beliau dilantik sebagai "Provincial" bagi Argentina pada 1973 iaitu pegawai Jesuit berpangkat paling tinggi ketika itu dan beliau dianggap sebagai “Washington’s Pope” yang pro-Amerika Syarikat.

10. Rejim militan General Jorge Videla ini bertanggungjawab atas begitu banyak jenayah pembunuhan termasuk paderi dan "nun" yang menentang pemerintahan beliau berikutan rampasan kuasa olehnya di bawah tajaan CIA keatas kerajaan Isabel Peron pada 24 Mac 1976.

11. Adalah menjadi kewajipan kita bersama untuk berusaha sedaya upaya bagi mengelakkan sebarang kemungkinan berlakunya huru-hara kerana sejarah seharusnya mengajar kita bahawa kita sedang berhadapan dengan kuasa-kuasa pro-Zionis yang sering terbabit dalam mencetuskan keganasan melalui campurtangan kedaulatan sesuatu negara.

12. Apa yang lebih membimbangkan ialah mekanisma "tangan-tangan " yang terus menerus berusaha keras untuk memecahbelahkan ummah.

13. Oleh demikian tidak haranlah bila kita lihat pembabitan gereja dalam kancah politik perdana negara kita di masa ini, kerana infrastruktur penyatuan gereja telah pun diselaraskan dengan sedemikian rupa.

Gereja Sabah berpolitik

Pautan video: ISLAM, MELAYU & RAJA

CFM

1. Asas pada pergerakan Kristianisasi ini terletak pada “The Christian Federation of Malaysia” (CFM) yang terdiri daripada:

i). National Evangelical Christian Fellowship (NECF)
ii). Council of Churches of Malaysia (CCM)
iii). Roman Catholic Church

2. Persekutuan Kristian Malaysia (CFM) pernah dilaporkan mengedar sepucuk surat bertarikh 18 Julai 2012 kepada gereja-gereja dan penganut Kristian seluruh negara berhubung pilihanraya umum ke-13 akan datang.

3. Surat yang ditulis atas nama Bishop Jesuit tegar, Datuk Ng Moon Hing, pengerusi Christian Federation of Malaysia, menyeru umat Kristian agar “mengundi dengan bijak”. Ia boleh dibaca dalam bahasa Melayu di sini — CFM-BM:

4. Versi bahasa Inggeris dari laman National Evangelical Christian Fellowship (NECF). Surat itu menuntut supaya pemilih mengundi sebuah kerajaan yang akan membentuk:

(“Sebuah negara di mana kebebasan agama merangkumi kebebasan untuk menganut, mengamal dan menyebarkan agama di mana ia dibenarkan berkembang tanpa sebarang pembatasan yang tidak wajar dari undang-undang, penegahan ataupun larangan.”)

5. Antara yang cukup pro-aktif memasuki kandang politik adalah National Evangelical Christian Fellowship Malaysia (NECF) yang telah berganding bahu dengan DAP. Dilaporkan 10 hari sebelum pilihanraya umum ke-12, NECF telah membuka pintu kepada DAP dengan menganjurkan pertemuan pada 27 Febuari 2008 di antara 200 orang pastor serta pemimpin agama dari 40 buah gereja di Lembah Klang dan calon-calon pilihanraya DAP.

6. Dalam dialog tersebut, DAP telah berpeluang membentangkan manifesto mereka kepada masyarakat Kristian. Delegasi DAP diwakili Lim Guan Eng, Tony Pua, Teresa Kok, Hannah Yeoh dan Dr Cheah Wing Yin. – Sumber: Buletin NECF.

7. Pasca pilihanraya Sarawak 2011, Sdr Mohamed Razali Bin Abd Rahman, mantan Setiausaha Organisasi DAP dan Timbalan Ketua Pemuda DAP menyaksikan sendiri majlis ikrar paderi di Hotel Little Rock Jelutong, Pulau Pinang untuk menjadikan Malaysia sebagai negara Kristian.

Beliau pernah buat laporan polis tetapi beberapa orang telah mengarahkannya agar menarik balik laporannya, iaitu:

1) Mat Sabu
2) Lim Guan Eng dengan tawaran RM1 juta dan bercuti di Melbourne.
3) Seorang paderi yang memberikan tawaran yang lumayan.

(Pautan klip video)

8. Majlis ikrar ini diadakan sebagai meraikan pastor-pastor dari Sarawak dan Luar Negara yang telah membantu DAP di Pilihanraya Negeri Sarawak.

9. Pada masakini, terdapat paling kurang 35 orang evangelis Kristian sebagai YB DAP di Parlimen. Nisbah mereka adalah (15.8%) jauh melebihi kadar penduduk Kristian (9%) dalam negara. Sedangkan mereka adalah minoriti dalam DAP.

10. Jika bukan untuk menyebarkan pengaruh, apa lagi? Jelasnya laungan demokrasi yang mereka bawa merupakan sebahagian dari agenda yang bakal membawa implikasi pertembungan tamadun yang sangat besar impaknya antara Islam dan Kristianiti di negara ini.

Apakah kita sebenarnya sedang berhadapan dengan era imperialisasi dan penjajahan Era Baru dibawah pakatan Zionis Kristian-Yahudi?

Klik pautan: Agenda DAP & Kristian Zionist, menjelang PRU14 2017 Institusi Melayu akan dirobohkan

"Berfikir tanpa kotak"

Ar Ra'isul Mutakallim, Tabligh Ki Zabaan (Lidah Tabligh) Hadrat Maulana Umar Palanpuri Rahmatullahu 'alaihi berkata: "Orang yang kuat adalah orang yang sanggup bertahan dalam arus kerosakan. Orang yang lebih kuat adalah orang yang sanggup melawan arus kerosakan. Namun orang yang paling kuat adalah orang yang sanggup merubah arah arus kerosakan hingga menjadi akannya arus kebaikan.”

“Dajjal bersama tenteranya mempunyai kekuatan yang amat istimewa dan amat tersusun. Begitu juga Yakjuj dan Makjuj membuat huru-hara di seluruh dunia. Kehebatan mereka tiada siapa yang dapat melawan dan orang beriman berundur dengan hanya makan zikir dan tasbih."

"Allah zahirkan kudratnya hanya dengan labah-labah yang kecil dijadikan asbab untuk menggigit tengkuk-tengkuk mereka hingga mati. Mayat mereka begitu busuk diseluruh dunia. Orang beriman tidak tahan terus berdoa pada Allah. Allah ta'ala hantarkan hujan dan banjir menghanyutkan mereka ke laut. Inilah yang akan berlaku di akhir zaman nanti."

"Amalan dakwah memisahkan hak dan batil seperti air menghanyutkan sampah dari emas dan logam-logam yang lain. Namun pekerja² agama jika wujud cinta dunia dalam hati mereka seperti emas dan disaluti logam-logam lain, maka banyak masalah yang akan timbul.”